Your Pet, Our Passion.
3 Week Challenge logga och katt
Purina One

Pengarna-Tillbaka-Garanti

Vi hoppas att du och din katt gillar våra produkter och njuter av 3-veckorsutmaningen! Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med din produkt från Purina ONE® vill vi gärna att du kontaktar oss.
Är du inte nöjd? Hör av dig!

Skicka en bild av inköpskvittot samt en förklaring varför du inte är nöjd med produkten, så ersätter vi dig för produktens inköpspris. Bifoga också information om när och var du köpt produkten, dess pris samt ditt namn, adress, telefonnummer och kontonummer i IBAN-form. Skicka in informationen jämte bilagor per e-post till adressen konsumentkontakt@purina.nestle.com
Ersättningen betalas in på ditt konto inom 2–3 veckor från det att vi mottagit din anmälan.

Pengarna tillbaka-garantin kan utnyttjas endast en gång/hushåll. Största returnerbara mängden är den mängd som behövs för 3-veckors testet, vilket är 2 x 1,5 kg förpackningar eller 3 x 800 g förpackningar. Uppgivna personuppgifter behandlas i enlighet med personuppgiftslagen. Uppgifterna används endast i samband med denna kampanj vid behandlingen av ditt ersättningsanspråk.